Saturday, December 31, 2011

isteri ghaib

Guru ghaib ketika tidur

Oleh Mohd Idris Sulaiman
am@hmetro.com.my
E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel
NAJWA...11 hari hilang dari rumah.
NAJWA...11 hari hilang dari rumah.
SERI ISKANDAR: Kehilangan seorang guru tadika sejak 21 Disember lalu mencetuskan misteri kerana keluarga mendakwa wanita itu ‘ghaib’ ketika tidur bersebelahan suaminya di rumah mereka.
Kehilangan Najwa Soib, 24, hanya disedari suaminya, Mohd Sharizal Mohd Yusof, 27, sebaik bangun daripada tidur di rumah mereka di Kampung Biak, Pasir Salak, dekat sini.
Bagaimanapun, suami wanita itu mendakwa kejadian itu sukar dijelaskan puncanya berikutan isterinya sebelum ini tidak pernah keluar atau meninggalkan rumah tanpa memberitahunya.

Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Superintendan Mohamad Fakri Che Sulaiman berkata, guru tadika yang bertugas di Kampung Gajah, di sini, dilaporkan hilang pada 21 Disember lalu. Bagaimanapun, laporan kehilangannya hanya dibuat suami mangsa di Balai Polis Kampung Gajah, di sini, enam hari kemudian.


“Suami mangsa dalam laporannya memaklumkan kehilangan Najwa hanya disedari pada jam 8 pagi ketika bangun tidur. Dia tidak mengetahui punca kehilangan isterinya itu,” katanya di sini, semalam.

No comments:

Post a Comment